Rezerwacje

Rezerwacja bezpośrednio w Platinum Apartments jest szybka i komfortowa. Wystarczy zadzwonić pod numer telefonu +48 756 299 900 lub wysłać e-mail na adres rezerwacja.online@platinum-mountain.pl

Można także skorzystać z silnika rezerwacji na stronie apartamentów, by samodzielnie przejść cały proces – od wyboru apartamentu i terminu, poprzez usługi dodatkowe, do potwierdzenia rezerwacji i opłaty zadatku.

Telefonicznie:

Podczas rozmowy ze specjalistą ds. rezerwacji gość wybiera termin pobytu oraz standard apartamentu wraz z ewentualnymi usługami hotelowymi.

Po zakończeniu rozmowy, rezerwacja jest wprowadzana do systemu, a do zamawiającego jest wysyłany mail z potwierdzeniem rezerwacji, zawierający imię i nazwisko rezerwującego, termin pobytu, informację o rodzaju zakwaterowania, całkowitej należności za pobyt oraz zadatku wysokości 30% całej kwoty, który należy wpłacić przelewem internetowym w ciągu 7 dni. Brak wpłaty zadatku w tym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.

Po zaksięgowaniu wpłaty zadatku, hotel przesyła potwierdzenie płatności wraz z fakturą zaliczkową.

Wybierając opcję bezzwrotną pobytu, Gość powinien wpłacić całą należność od razu lub w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji.

Mailowo:

Po mailowym ustaleniu szczegółów pobytu i otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji z adresu rezerwacja.online@platinum-mountain.pl, procedura płatności jest taka sama, jak przy rezerwacji telefonicznej.

Przez WWW:

Po samodzielnym ustaleniu szczegółów pobytu przez silnik rezerwacji na stronie WWW apartamentów, Gość otrzymuje mailowe potwierdzenie złożenia rezerwacji z prośbą o zapłacenie zadatku wysokości 30%. Procedura płatności jest taka sama, jak przy rezerwacji telefonicznej i mailowej, z tym że tutaj, oprócz przelewu internetowego, Gość może wykorzystać także szybką płatność online oraz płatność kartą kredytową.

Uregulowanie reszty należności za pobyt następuje w recepcji hotelu. Rachunek można opłacić gotówką w PLN lub kartą kredytową. Podczas meldunku w apartamentach Gość jest zobowiązany wnieść także opłatę klimatyczną, za każdą dobę pobytu, wynoszącą 2,30 zł/osoba.

Aby anulować rezerwację z możliwością odwołania, należy skontaktować się mailowo z działem rezerwacji i sprawdzić warunki jej unieważnienia. Po ustaleniach, prośbę o anulowanie należy przesłać na adres rezerwacja.online@platinum-mountain.pl

Przy zachowaniu wszystkich niezbędnych warunków anulowania rezerwacji z prawem do zwrotu środków, pieniądze będą zwrócone w ciągu 14 dni na konto bankowe.

Vouchery

Tak. Platinum Apartments oferuje dwa rodzaje voucherów – kwotowe oraz pobytowe. Oba są doskonałym prezentem dla bliskich oraz partnerów biznesowych.

Voucher kwotowy daje obdarowanemu swobodę w decydowaniu o czasie i sposobie jego wykorzystania.

Zawiera imię i nazwisko Gościa, wartość prezentu w PLN oraz ostateczny termin ważności. Nie zawiera natomiast konkretnej daty pobytu oraz standardu apartamentu i usług dodatkowych, jak np. zabiegi SPA, dzięki czemu osoba, która go otrzymuje, może wybrać dogodny termin przyjazdu i wyjazdu lub przeznaczyć voucher do wykorzystania tylko w SPA lub restauracji.

Aby go wykorzystać, należy obowiązkowo skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji, by ustalić termin i formę pobytu: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900

Voucher pobytowy jasno określa datę i rodzaj pobytu. Warto, by kupujący voucher wiedział, czy osoba, która go otrzyma będzie mogła wykorzystać pobyt w wybranym terminie.

Zaletą vouchera pobytowego jest całkowite pokrycie kosztów pobytu w apartamencie, co oznacza, że obdarowany nim Gość nie ponosi kosztów związanych z usługą apartamentową, ale może dokupić sobie dodatkowe świadczenia w na miejscu (SPA, restauracja, lobby bar), jeśli voucher ich nie zawiera.

Aby go wykorzystać, należy obowiązkowo skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji, by potwierdzić pobyt i zweryfikować dane osobowe: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900

Należy najpierw skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji Platinum Apartments: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900

Pobyt

Doba apartamentowa zaczyna się o 16:00, a kończy o 11:00 następnego dnia. Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania się w cenie 299 zł. W tej opcji pobyt rozpoczyna się o godz. 13:00, musi być on jednak zgłoszony najpóźniej dzień przed przyjazdem.

Tak, silnik rezerwacji zawiera aktualny kalendarz i cennik pobytów.

Tak, śniadania i wszystkie inne posiłki dla gości apartamentów są w głównym budynku hotelu Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA. Między Platinum Apartments a hotelem nie ma zabudowanego łącznika. Goście apartamentów, aby dojść na posiłek, muszą przejść przez dziedziniec resortu (80-300 m).

Nie, odległość między apartamentami i hotelem wynosi 80-300 metrów.

Platinum Apartments ma wiele apartamentów z widokiem na góry i las, ale nie ma możliwości zarezerwowania takiego apartamentu. Warto jednak wyrazić taką preferencję, podczas składania rezerwacji lub w dowolnym czasie poprzedzającym przyjazd do Platinum, przy czym nie gwarantujemy jej spełnienia. W Platinum Apartments Gość rezerwuje i opłaca konkretny typ apartamentu, nie jego położenie względem widoku.

Tak, każdy z apartamentów resortu ma balkon lub patio.

Serwis apartamentowy

Apartamenty są sprzątane co drugą dobę. Dodatkowo wymieniane są ręczniki (pozostawione na podłodze) i uzupełniane kosmetyki.

UWAGA

W związku z obecną sytuacją epidemiczną, obowiązującymi przepisami i zasadami higieny Room Service w trakcie pobytów odbywa się wyłącznie na wyraźną prośbę Gości.

Zamawianie bezpłatnej usługi odbywa się telefonicznie:
+48 756 299 902 | wewnętrzny 902
w godzinach: 8:00 – 18:00

Room Service zawiera wyłącznie:

  • Wymianę ręczników pozostawionych na podłodze
  • Wyniesienie śmieci
  • Uzupełnienie kosmetyków, papieru toaletowego, kawy i herbaty

Pościel jest zmieniana na życzenie Gościa. Cena usługi: 80 zł

UWAGA

W związku z obecną sytuacją epidemiczną, obowiązującymi przepisami i zasadami higieny Room Service w trakcie pobytów odbywa się wyłącznie na wyraźną prośbę Gości.

Zamawianie bezpłatnej usługi odbywa się telefonicznie:
+48 756 299 902 | wewnętrzny 902
w godzinach: 8:00 – 18:00

Room Service zawiera wyłącznie:

  • Wymianę ręczników pozostawionych na podłodze
  • Wyniesienie śmieci
  • Uzupełnienie kosmetyków, papieru toaletowego, kawy i herbaty

Tak, pranie koszul, sukienek i innych elementów garderoby to usługa dodatkowo płatna.

Uwaga: Ze względu na pandemię COVID-19 usługa jest zawieszona.

Parking i garaż

Tak, jest monitorowany parking i garaż dla samochodów osobowych. Miejsca w garażu trzeba rezerwować z wyprzedzeniem – na etapie rezerwacji.

Parking ma 111 miejsc postojowych

Garaż pomieści 36 samochodów osobowych.

Parking – 20 zł/doba. Garaż – 40 zł/doba.

Bagaż

Tak. Bagażownia jest przy recepcji Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA, w odległości 80-300 m od apartamentów.

Oddanie na przechowanie bagażu, własnego roweru i większych zabawek dla dzieci jest możliwe w trybie 24/7. Z bagażowni można korzystać zarówno przed zameldowaniem, jak i po zakończeniu pobytu.

Usługa jest bezpłatna, przeznaczona dla gości Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA oraz Platinum Apartments.

SPA i wellness

SPA i wellness są w budynku Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA, oddalonym od apartamentów o 80-300 m. Strefa składa się z luksusowych salonów zabiegowych Dr Irena Eris Beauty Partner oraz trzech basenów, kompleksu saun, a także stanowisk do schładzania oraz masażu powietrznego i floatingu, wanien jacuzzi, szatni.

Goście hotelu oraz Platinum Apartments, Bossa Nowa i Five Seasons mogą, w ramach pobytu, korzystać z basenów, saun, jacuzzi i strefy floatingu. Natomiast zabiegi w salonach Dr Irena Eris Beauty Partner są dodatkowo płatne wg cennika zawartego w menu zabiegów oraz wymagają wcześniejszego umówienia w recepcji SPA: spa@platinum-mountain.pl, +48 756 299 904.

Uwaga: Ze względu na pandemię COVID-19 nie wykonujemy makijaży.

Tak, w strefie SPA są takie szafki. Za rzeczy pozostawione na basenie poza szafką, bez opieki, obiekt nie odpowiada.

Salony zabiegowe Dr Irena Eris Beauty Partner

  • Poniedziałek – Czwartek
    13:00 – 21:00
  • Piątek – Niedziela
    11:00 – 21:00

Basen & SPA

Ze względu na pandemię Covid-19 obowiązują zapisy do strefy Wellness – w Recepcji oraz w hotelowej Informacji Turystycznej.
W przerwach jest wykonywana dezynfekcja.

  • 9:00- 10:45
  • 11:00-12:45
  • 13:00-14:45
  • 15:00- 16:45
  • 17:00- 18:30
  • 18:45- 20:15
  • 20:30- 21:30 – tylko Dorośli Goście (brodzik wyłączony)

Sezonowy basen zewnętrzny, baseny wewnętrzne – rekreacyjny (9,5×9,5m, głębokość 1,1m) i pływacki (17,5×7,45m, głębokość 1,4m), basen dla małych i dużych dzieci (7,6×7,5m, głębokość 0,5m)

Infrared (40-50 st. C, wilgotność 10%),

biosauna (45-60 st. C, wilgotność 40%),

łaźnia parowa (30-60 st. C, wilgotność 100%),

sauna fińska (70-120 st. C, wilgotność 10%).

Tak, choć rekomendujemy, by w saunach przebywać w bawełnianych ręcznikach, bo jest to zdrowsze dla skóry.

Tak. Mogą w nich przebywać tylko osoby powyżej 18 roku życia.

Tak. Ma 0,5 m głębokości, ozonowaną wodę i gejzery.

Dzieci do lat 12 muszą być pod w strefie basenowej pod opieką swoich rodziców lub innych dorosłych opiekunów. Małoletnie osoby niepełnosprawne, w wieku powyżej 12 lat muszą mieć pisemną zgodę na przebywanie w strefie basenowej od swojego opiekuna.

Tak. Masaże są wykonywane w salonie Dr Irena Eris Beauty Partner po wcześniejszym rezerwacji w recepcji SPA: spa@platinum-mountain.pl, +48 756 299 904.

Zabiegi na twarz, okolice oczu, ciało, stopy i dłonie. Wśród nich znajdują się zabiegi liftingujące, odżywcze, regenerujące oraz złuszczające. W ofercie są specjalne pakiety dla kobiet w ciąży, mężczyzn i nastolatków. Warto sprawdzić informacje szczegółowe i cennik zabiegów

Uwaga: Ze względu na pandemię COVID-19 nie wykonujemy makijaży.

Restauracja i bar

Restauracja Regionalne Talerze znajduje się w budynku Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA (80-300m od apartamentów) i oferuje dania oraz desery, które łączą karkonoskie inspiracje z europejskimi trendami kulinarnymi. Lokal zaprasza gości 7 dni w tygodniu, w godzinach 14:00 – 22:00. Warto poznać menu restauracji i zarezerwować stolik, wysyłając mail na adres: adam.szadurski@platinum-mountain.pl

Palladium Cafe & Lobby Bar to doskonałe miejsce na relaksujący koktajl i biznesową kawę. Nowoczesne wnętrza z wyjściem na taras i widokiem na las są do dyspozycji gości 7 dni w tygodniu, w godzinach: 10:00 – 24:00. Bar mieści się w budynku Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA (80-300m od apartamentów). Zapraszamy do lektury menu koktajli, win, deserów i przekąsek Palladium Cafe & Lobby Bar.

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Godziny otwarcia

Recepcja: 24/7

Restauracja Regionalne Talerze: 14:00 – 22:00

Palladium Cafe & Lobby Bar: 10:00 – 24:00

Dr Irena Eris Beauty Partner:

  • Poniedziałek – Czwartek
    13:00 – 21:00
  • Piątek – Niedziela
    11:00 – 21:00

Basen & SPA: 09:00 – 21:00 (tylko dla Gości):

Ze względu na pandemię Covid-19 obowiązują zapisy do strefy Wellness – w Recepcji oraz hotelowej Informacji Turystycznej.
W przerwach jest wykonywana dezynfekcja.

  • 9:00- 10:45
  • 11:00-12:45
  • 13:00-14:45
  • 15:00- 16:45
  • 17:00- 18:30
  • 18:45- 20:15
  • 20:30- 21:30 – tylko Dorośli Goście (brodzik wyłączony)

Sala zabaw/Pokój gier i bajek: 09:00 – 21:00

Siłownia: 24/7 (tylko dla Gości)

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Godziny posiłków

W godzinach: 07:30 – 11:30

W godzinach: 15:00 – 18:00

Dzieci

Tak, podczas zameldowania na karcie pobytowej należy obowiązkowo wpisać liczbę dzieci oraz daty ich urodzenia.

Cena za pobyt osoby małoletniej jest uzależniona od jej wieku oraz sezonu i aktualnego obłożenia obiektu. Występują 3 kategorie cen dla dzieci w wieku:

  • 0-4 lat – pobyt bezpłatny, bez świadczeń dodatkowych w postaci osobnej pościeli, ręczników i osobnego miejsca do spania

  • 5-12 lat

  • 13-18 lat

Tak. Są dodatkowo płatne, 35 zł od doby hotelowej. Dla dzieci w wieku 0-4 lat. W łóżeczku jest pościel dla malucha.

Bawialnia jest w budynku Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA (80-300m od apartamentów). Play Roomie jest małpi gaj, suchy basen z piłeczkami oraz wygodna sofa dla opiekunów. Dodatkowo, dzieci mogą także korzystać z Game Room, tuż obok Play Room, w którym można korzystać z gier na konsoli i stołów multimedialnych.

Tak. W strefie basenowej jest oddzielny, przytulny basen dla małych i dużych dzieci – o głębokości 50 cm i temperaturze wody 34 st. C. Basen jest wyposażony w gejzery, a jego woda jest ozonowana, dzięki czemu nie szczypie w oczy jak woda chlorowana. Tuż obok niecki są leżaki, na których dorośli mogą odpoczywać, pilnując maluchów.

W czasie świąt i wydarzeń Platinum Apartments organizują animacje z udziałem grup wykwalifikowanych animatorów. Większość tych zajęć jest bezpłatna, ale czasem, np. podczas Sylwestra dla Dzieci, wymagana jest dodatkowa opłata za każdego uczestnika.

Tak. Platinum Apartments współpracują z wykwalifikowanymi nianiami, które mogą zająć się dziećmi w różnym wieku. Ceny usługi kształtują się w zakresie: od 120 zł/h (do 3 godzin zegarowych) do 100 zł/h (powyżej 3 godzin zegarowych ).

Tak, w Restauracji Regionalne Talerze jest menu dopasowane gramaturą i składem do dziecięcych preferencji. Oferuje naleśniki z owocami, zupkę pomidorową, popsy z kurczakiem i frytkami oraz inne pyszności.

Dodatkowo, posiłki w ramach śniadań i obiadokolacji są zróżnicowane i można swobodnie komponować ich skład oraz rozmiar, także dla maluchów. Menu śniadaniowe i obiadowe zawiera wszystkie podstawowe produkty, z których można ułożyć posiłek, także z wykluczeniem alergenów, np. glutenu i nabiału.

Pokój gier dla większych dzieci i nastolatków jest wyposażony w konsole do gier oraz interaktywne stoły z grami dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Znajduje się w budynku Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA (80-300m od apartamentów).

Zwierzęta

Tak. Platinum Apartments są przyjazne zwierzętom. Dlatego w apartamentach można przebywać ze zwierzęciem domowym. Pobyt z psem lub kotem należy zgłosić już na etapie rezerwacji.

Za pobyt czworonożnego pupila należy zapłacić 30 zł za każdą dobę. Płatność należy uregulować na etapie składania rezerwacji.

Właściciel zwierzęcia obowiązkowo musi posiadać jego książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami, m.in. przeciw wściekliźnie. Obowiązkowe są także kaganiec i smycz.

Wypożyczalnia sprzętu sportowego

Tak. W wypożyczalni sprzętu sportowego można wynająć sezonowy sprzęt sportowy – m.in. narty, sanki i rowery. Wypożyczalnia znajduje się w budynku Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA (80-300m od apartamentów).

Warto sprawdzić cennik wypożyczenia roweru elektrycznego, górskiego oraz hulajnogi.

Wypożyczalnia sprzętu sportowego jest czynna 7 dni w tygodniu, w godzinach: 09:00 – 17:00

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Wycieczki i atrakcje

Tak. Platinum Apartments przez cały rok sprzedają bilety na wycieczki z przewodnikiem najlepszych, regionalnych biur podróży. Wśród kierunków wypraw jest Praga, Drezno i inne ciekawe destynacje.

Tak, sezonowo działa hotelowa Informacja Turystyczna, która sprzedaje bilety wstępu do lokalnych atrakcji oraz wyjazdy na wycieczki. Dodatkowo, IT udziela informacji o sytuacji na szlakach turystycznych i stokach narciarskich. Punkt znajduje się w budynku Platinum Mountain Hotel 5***** & SPA (80-300m od apartamentów).

Bezpieczny Resort
Powered by
B L O G